۱ پاسخ

اوتمیل یعنی جودوسر پخته با هر میوه یا چیز دیگه که دوست داری بدی.
من جوی دوسر پرک با سیب رنده شده و آب میذارم بپزه تا غلیظ بشه
میتونی از اول خرما هم بریزی ولی پوستشو پاک کن. با گلابی هم میشه.

سوال های مرتبط

مامان پسته پسر🫒🥑 مامان پسته پسر🫒🥑 ۱۴ ماهگی
مامان ابوالفضل🐣 مامان ابوالفضل🐣 ۹ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱ سالگی
مامان ❣️دل‌آرا❣️ مامان ❣️دل‌آرا❣️ ۱۶ ماهگی
مامان maman  shahan مامان maman shahan ۹ ماهگی
مامان الف{مهوا}💓👶 مامان الف{مهوا}💓👶 ۱ سالگی