انشالاه ک تشکیل میشه عزیزم شاید زود رفتی
من ۶هفته ذفتم تشکیل نشذه بود ۸هفته ام رفتم چیزی دیده نشد مجبور شدم سقط کنم گفت پوچ
ولی انشااله ک برای شما تشکیل میشه
چند هفته بودی؟
هاله داره؟
طبق سونو چند هفته بودی ؟
شاید زود رفتی عزیزم بد ب دلت راه نده من دوست داشتم برم ولی گفتم الان میگه تشکیل نشده بزارم ی هفته دیر تر برم
گفت چند هفتته دکتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.