۶ پاسخ

انشالاه ک تشکیل میشه عزیزم شاید زود رفتی
من ۶هفته ذفتم تشکیل نشذه بود ۸هفته ام رفتم چیزی دیده نشد مجبور شدم سقط کنم گفت پوچ
ولی انشااله ک برای شما تشکیل میشه

چند هفته بودی؟

هاله داره؟

تصویر

طبق سونو چند هفته بودی ؟

شاید زود رفتی عزیزم بد ب دلت راه نده من دوست داشتم برم ولی گفتم الان میگه تشکیل نشده بزارم ی هفته دیر تر برم

گفت چند هفتته دکتره

سوال های مرتبط