۵ پاسخ

خیلی خوبه منم اونجا بردم راضی ام
ولی چرا الان؟ دیر نیس

پسرامو

منم پسرم هنوز ختنه نکردم یعنی شوهرم اجازه نمیده میگه کوچیکه بزار یکم بزرگتر بشه اعصابم از دستش با این طرز فکر مزخرفش خرابه

منم میرپنجی بردم خیلی خوب بود راضی بودم اما پسرم بزرگتر که شد متوجه شدم تنگی مجرای ادرار داره خودم فکر میکردم بخاطر ختنه ست ولی یه دکتر دیگه بردم پرسیدم گفت ربطی به ختنه ش نداره

من خانعلی بردم خوب بود

سوال های مرتبط

مامان نویان💙🫂 مامان نویان💙🫂 ۱۰ ماهگی