۱۴ پاسخ

طبیعیه باد کرده تند تند چرب کن

ورمش میخوابه عالی میشه مبارکه

۳۵۰۰قیمت دادن بمن ورمش تاشب میره

من دوسال پیش زدم 1700ی سال نشده پاک شد

سلام مبارکه منم زدم چن ماه پیش یه تومن
طبیعی هستش تاسه روز ورم داره بعد خوب میشه

امروز قیمت گرفتم دومیلیون وهفتصد

والا خیلی خوب و ارزون ازت گرفته
دوست خوبیه قدرش بدون
ورمش میره

من زدم ۹۰۰ تومن شید

یاخدا چقدر بادکرده🤣

کاش ورمش نخابه😁 لبات قشنک شده

دستش درد نکنه آره قیمت چهاربه بالا هست نرمش می‌خوابه کم کم

قیمتش که همون ۴ تومن به بالا
ورمش طبیعیه

قشنگه تا دوروز ورم داره بعد خوب میشه
برای منم ۴ برابر شده بود😅

رژ یا شیدینگ؟؟

سوال های مرتبط