۱۱ پاسخ

سمت چپیه مدل قدیمیه سمت راستیه جدیده که میگن کانال داره و فلان، ولی به نظرم کیفیت مدل قدیمی بهتر بود

اونی که نوار زرد داره کانال داره چسبی هستش و جذبش بیشتره ؛اونی که گل بابونه داره معمولی چسبیه،از لحاظ اندازه هم فرقی ندارن اندازه ۵ چپی همون اندازه ۵ راستیه

اون یکی که قیمتش کمتره اقتصادی تره و اینکه مثلا سایز ۴ این جدیده اندازه سایز ۵ قبلی یعنی سمت چپی هس یکم بزرگتره

یکی سایز۴یکی سایز۵

سمت راستي جديد كانال دار مزخرف ترين نوع نازك ، قديميش خيلي بهتر بود پنبه اي و كلفت بود

هیچی بسته بندی جدید مای بی بی اینشکلیه

اونی ک عکس مادرو بچس مهربون با پوسته و حساسیت نمیده من قبلا ک نوزاد بود از این مدل میبستم بعدشم شورتی

سایز ووووووو تعداد🫠🤨🤨🤨🤨🤨

سایزشون دیگه

اون سایز ۴ . و ۳۴ تاییه
اون سایز ۵ و ۲۸ تایی😄

اونی که نوار زرد داره مدل جدید مای بیبیه
کانال داره شبیه مدل شورتیه

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا ۲ سالگی