انجامش بده برای اکثر باردارامینویسن
عزیزم تو ان تی ریسک زده،دکتر برات نوشته که سلفری انجام بدی،بعد اومدی اینجا میپرسی چکار کنم راهنمایی کنید؟ بعضیاتون خیلی عجیبید! اگر دل بخواهی بود میتونستی نظرسنجی کنی نه الان عزیزم
اگ دکتر گفته انجام بده خیالت راحت بشه،هزینش برا من دو روز پیش شد۱۲۶۰۰,
چندتا آزمایشگاه قیمت بگیر چون هرکدوم ی قیمت میگن اما جواب همه از ی جا میاد
اگه هزینشو داری انجام بده چون ریسک برات زده
هزینش ۱۶میلیونه
اما اگر نداری به دکترت بگو ۱۶هفته غربالگری دوم رو برات بنویسه اونو انجام بده
بنظرم اصلا نرو چون دکترا جدیدا برا کاسبی مینویسن و هیچ مشکلیم نیس اخرسر
اگر از لحاظ مالی سخت نمیشه براتون انجام بده ولی اصلا چیز واجبی نیست من دادم چون قبلا سقط داشتم استرس داشتم دلم میخواست خیالم راحت باشه ولی خیلی هارو میشناسم اصلا ندادن آزمایش رو و بچه هم ماشالا سالم بوده چون تو آزمایش های معمولی همه چیز خوب و سالم بوده
برو حتما خیالتم راحت میشه مشکلی بوده نوشته؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.