بخاطر عدد nt
بالای ۲ رو اکثرا میفرستن سلفری
بالای ۳ رومیفرستن امنیوسنتز
چون عدد ان تی بالا بود نوشته
انتی ی کم بالاس ک سلفری دادی دیگه
حالا بستگی ب جوابش باید ببینیم امنیو لازم میشه یا ن
من nt2/09بودازمایشمم ریسک داشت امنیوسنتزدادم
اره نگران نباش ....اون ۷ بود ک خطرناک بود تاجایی ک میدونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.