خوبه ؟؟دکتر برام سلفری نوشت

تصویر
۵ پاسخ

بخاطر عدد nt
بالای ۲ رو اکثرا میفرستن سلفری
بالای ۳ رو‌میفرستن امنیوسنتز

چون عدد ان تی بالا بود نوشته

انتی ی کم بالاس ک سلفری دادی دیگه
حالا بستگی ب جوابش باید ببینیم امنیو لازم میشه یا ن

من nt2/09بودازمایشمم ریسک داشت امنیوسنتزدادم

اره نگران نباش ....اون ۷ بود ک خطرناک بود تاجایی ک میدونم

سوال های مرتبط