۴ پاسخ

الان که یک ماهش تموم شده میتونی گریپ میکسچر نرس هارویز بدی. خیلی بهتره

ممنونم

من پدیا بست میدم به دخترم خیلی خوبه
گریپ میکستچر ام خارجیش خوبه

من شربت کولیک پدیابست رو راضی بودم ولی درکل فقط درمواقع ضروری این شربتا رو بده چون خیلی ازین گیاها داخلشون هست
دایمی بخای بدی پدی لاکت خوبه پروبیوتیکه

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۱۰ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۵ ماهگی