۹ پاسخ

فدای سرت عزیزم اصلا خودتو ناراحت نکن وزنش همین جور ک نمیمونه هنوز دوسه هفته مونده بعدم ک بسلامتی به دنیا اومد وزن میگیره

سونو تو هفته های بالا خطا داره.
وزن بچه هم از ۲۵۰۰ نرمال حساب میشه.
اصلا استرس نداشته باش.
گوشت و تخم مرغ آب پز بخور

مهم اینه که سالم باشه تازه اینجوری وقتی تپلی میشه وزن میگیره بیشتر لذت داره منم کلی لیدی میل خوردم و ویتامین

بیخیااااال گریه نداره دختر من ۳۷ هفته ۶ روز با وزن ۲۶۵۵ دنیا اومد چیشد مگه؟یکم اولش سخت بود الان قشنگ وزن گرفته

منم کلی تلاش کردم برا وزن.۹تا لیدی میل .۳کیلو آجیل .سمنو.سویق.کباب.عدسی.بستنی و هرچیزی که رو زمین فکرشو بکنی خوردم به زور رسید ۳۲۰۰.ولی بعد تولد راحت وزن گرفت اصلا خودتو اذیت نکن بزار بعد تولدش تا میتونی بهش شیر بده خیلی بهتر وزن میگیره

عزیزم واقعا وزن مهم نیس بالای ۲ ونیم کیلو باشه کافیه دختر من به دنیا اومد ۲۶۰۰ بود و من خیلی غصه خوردم الان که تقریبا یک ماه و نیم شده کلی وزن گرفته و بزرگ شده مهم اینه سلامت باشه

ب این سونو ها اعتباری نیس من ۳۶ هفته سونو دادم وزنش ۳ کیلو بودم روزی ک ب دنیا اومد ۳۹۰۰ بود البته قند بارداری داشتم

بچه منم همینطوری بود با وزن ۲۷۰۰ بدنیا اومد نگران نباش

انشالله سالم دنیا بیاد بعدش وزن میگیره
الان گریه کنی خوب میشه؟

سوال های مرتبط