۱۵ پاسخ

اصلا نمیدونم چرا همه بچه ها ریز شدن تو ایران

خوبه عزیزم ،فقط بعد زایمان خوب بهش شیر بده تا وزن بگیره

گوشت بلدرچین و تخم بلدرچین بخور برای وزن دهی معجزس

من اخرای بارداری فقط بستنی چوبی تمام شکلاتی میخوردم بچم وزنش خوب رفته بود بالا حالا نمیدونم بخاطر بستنی بود یا چی
توهم امتحانش کن ب نظرم شاید جواب داد

غصه نخور بابا مهم وزنیه که وقتی بدنیا میاد میگیره شیر میخوره تپل میشه
دوست من بچش ک دنیا اومده بود ۳۷هفته ۲۷۰۰بود ولی الان ماشالله انقد تپله که نگو

من ۳۷ هفته رفتم سونو گفت ۲۴۰۰ خوبه وزنش😑

یسری بچه ها بدنیا میان بیشتر وزن میگیرن نگران نباش الانم اوکیه وزنش

خوبه که گلم هنوززمان داری بازتا۳کیلوبرسه اگه طبیعی زایمانته
پسرمنم ۲۶۰۰بدنیااومده بودالان ۱۰سالشه ماشالله ازهم سنای خودش وزنش بهتروبالاتره

من روزی یه بستنی رو شروع کردم خدا کنه‌وزن بده بهش

خوبه ک

خیلی هم خوبه دختر من ۳۹هفته دنیا اومدانقدر بود

طعم کاکائویی هم از بقیه طعم هاش خوشمزه تره

پودر لیدی میل از داروخانه بگیر یه لیوان صبح یه لیوان شب با شیر ولرم یا اب جوشیده قاطی کن بخور خیلی جواب میده

بابا دکترا جو میدن وزنش پایین باشع مگ چی میشه ب منم گفتن وزتش پایینه انقد خوردم شدم اندازه فیلی
بعدشم ماه اخر بچه روزی ۴۰ گرم میاد روش

بازم خوبه تو همه اینارو میخوری اینه من حالت تهوع و استفراغ نمیزاره کلا چیزی بخورم 😔😔

سوال های مرتبط