من لبام خشکی زده پدرم در اومده
وای من کلا بدنم خشکی زده🥲
منم انگشتم اینجوری شده
رفتم داروخانه دکترش بهم پماد فلوسیزان داد ۳ روزه دارم استفاده میکنم فعلا که زیاد تغییری ندیدم😅
فک نکنم شاید با ریکا اینا اینطوری شده برای منم اینطور میشه
پماد آد بزن همش چرب نگهش دار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.