۷ پاسخ

آدم هر جایی باشه فقط از خانواده شوهر دور باشه منی که کنار خانواده شوهرم هستم از دستشون از زندگیم سیرم

عزیزم منم مثل تو تواین شهر غریبم صبح تاشبم شوهرم سرکاره اخرش هیچی ب هیجی
با دوتا بچه

خود بوشهر هستین؟

دقیقا شرایط من توشهرغریب همینه

منم همینم تو تهران هیچکو ندارم شوهرم هم هنوز نیومده

لعنت به اونایی که باعث این گرونی ها وسختی هان

منم شوهرم صبح 7ونیم میره تا 11ونیم شب خودمم دوتا بچه کوچیک دارم بخدا دیگ رد دادم از تنهایی دارم دق میکنم هرکیم میگم میگن خب چیکار کنه مجبوره سوپرمارکتی داره اصلنم تعطیلی نداره حتی عیدو سیزده بدرو بقیه مناسبتا

سوال های مرتبط