اینقدر اسید معدم زیاد شده حتی تو گلومم داره میسوزه 🥺

۵ پاسخ

کاش زود تر تموم شه 🤕

منمپممممممم

سعی کن مثل هندوانه رو اصلا نخوری
مثل سوپ و آش به حداکثر برسون و همچنین غذاهای آبکی
فاموتیدین مشکلی نداره مصرفش میتونی بخوری عزیزم
منم همچنان همینم و هرروز با سردرد و گریه میخوابم

فاموتیدین بخور

نون خشکه قندی بخور یا دو آتیشه

سوال های مرتبط

مامان پسرای قشنگم💙 مامان پسرای قشنگم💙 هفته سی‌وششم بارداری