اره عزیز طبیعیه
اره برای منم عقبه خون رسانی جفتم بررسی شده خوب بوده کلا دوتا از دکترام تایید کردن که هیچ مشکلی نداره ژنتیکش همینه
نگران نباش چیز خاصی نیست.
مال منم دو هفته عقبه نگران نباش عزیزم یکم لاغره دیگه
واسه من تو هفته سی وپنج دو هفته عقب بود سونو داپلر دادم متاسفانه خونرسانی جفت ضعیف بود و مجبور شدن سی و هفت هفته بهم ختم باردای بدن
آره نگران نباش از اول برای من یه هفته عقب بود هرچقدرم خوردم تاثیری نکرد عادیه نگران نباش میشه اینجوری
من امروز رفتم گفت عقبه باید سونو کالر داپلر بدم وزن جنین شما چقدربود؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.