نیازی نیست اینجا سوال بپرسی رو نمودارش نگاه کن تو دفترچه الان این وزن ی کم بالای نمودار سبز هست ینی عالیه بقیه هم ک وزناشون ۱۲ ۱۳ کیلو هست اضافه وزن و چاق محسوب میشن ک تو بزرگسالی خوب نیست
شاهان ۱۱و ۷۰۰ با قد ۸۶
حس میکنم کمه
البته بستگی به وزن تولدشم داره
بهداشت چی گفت؟
دختر من الان ۱۴ کیلوئه با قد ۸۶
نمیدونم اما حس میکنم وزن بچتون کمه
پسرمنم ۱۰۷۰۰ بود
دختر من نه و نیمه 🤧
ایشالا تا تولدش ده و نیم شه 🫡
قدش چقدرع
بنظرم کمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.