من بیمارستا بستری بودم۶ساعت ان اس تی بهم وصل بوذ گفتن اشکال نداره به کمربودم انقدمیترسیدم🥲
یه حالت ۷۰ درجه بخواب چند بالشت بزار تو زیر شونه هات یکم بالا باشه که کمتر صاف صاف نباشه . چه جوری صندلی ماشین میدی عقب یکم .
همونجوری بخواب
والا دیروز ان اس تی دادم بیس دقه ب کمر خابیدم برا هرسونویی هم ک ده دقه الی ی ربع ادم ب کمر میخابه فععععک نکنم چیزی بشه در این حدا ما زیاد سخت میگیریم 😩
دراز بکش منم بعضا کمرم درد میگیره از وقتی 30به بعد
والا من رفتم واسه نوار قلب بچه ها بیمارستان تا ۴۰ دقیقه همونجوری طاق باز گفتن باش ک نوار قلب گرفتن اگه بد باشه ک خوب نمیگن ....توام میتونی ده دقیقه یه رب راحت همونجور استراحت بدی به کمرت
دکتر من گفت اشکالی نداره اصلا فقط پهلو بهتره
اشکال نداره ده دقه منم میخابم، ولی کمردرد منم زیاددارم که اصن خوبم نمیشم🙁
میگن نباید طولانی بشه باید زیر پنج دقیقه باشه
اخه اکسیژن و خونرسانی به بچه خیلی کم میشه
دکتر بمن گفت تا ده دقیقه مشکلی نداره
فک نمیکنم عزیزم
من بعضی مواقع به کمر میخابم در حد یک دقیقه بعد به پهلو میشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.