واسه رفلاکس دخترم دکتر گفت بعد هربار شیرش سی تابدم من کمکی سوپرامیل میدم شیرخودمم خیییلی کم
عزیزم دکتر تجویز کرده؟ ب عنوان کمکی اخه سنگینه و درمانیه بیشتر بعد هربار شیر باید سی تا بدی چون یبوست میاره
درسته بخاطر نشاسته هس اما یبوست شدید میاره
چون نشاسته داره غلیظ هست و باید سفت تر باشه که بالا نیاره فقط خوب حلش کن
باید غلیظ باشه عزیزم
برای رفلاکس رادمان چند ماه arدادم خیلی راضی بودم
باید غلیظ باشه عزیزم درسته 🌸
همینجوریه عزیزم
باید غلیظ باشه بالا نیاره
باید غلیظ باشه دیگه تا نتونه بالا بیاره ...طبیعیه
درست ریختم پیمانشو ولی حس میکنم غلیظه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.