۹ پاسخ

واسه رفلاکس دخترم دکتر گفت بعد هربار شیرش سی تابدم من کمکی سوپرامیل میدم شیرخودمم خیییلی کم

عزیزم دکتر تجویز کرده؟ ب عنوان کمکی اخه سنگینه و درمانیه بیشتر بعد هربار شیر باید سی تا بدی چون یبوست میاره

درسته بخاطر نشاسته هس اما یبوست شدید میاره

چون نشاسته داره غلیظ هست و باید سفت تر باشه که بالا نیاره فقط خوب حلش کن

باید غلیظ باشه عزیزم
برای رفلاکس رادمان چند ماه arدادم خیلی راضی بودم

باید غلیظ باشه عزیزم درسته 🌸

همینجوریه عزیزم
باید غلیظ باشه بالا نیاره

باید غلیظ باشه دیگه تا نتونه بالا بیاره ...طبیعیه

درست ریختم پیمانشو ولی حس میکنم غلیظه

تصویر

سوال های مرتبط

مامان 🩷گندم و گیسو🩷 مامان 🩷گندم و گیسو🩷 هفته دوازدهم بارداری