من تو عید هفته های نوزده تا بیست و سه
سه چهار بار میسر چهار ساعته رو رفتم و اومدم خداروشکر اتفاقی نیفتاد. بازم با پزشک مشورت کن شرایط همه مثل هم نیست
نه مشکلی نداره
فقط ترجیحا هر یک ساعت پیاده شو یکم راه برو
صندلی ماشینم بخوابون که اذیت نشی
ولی خب من هفته میش بااتوبوس اومدم ک نه میشد صندلی خوابوند ن هرازگاهی راه رفت، بازم چیزی نشد نگران نباش
من از دکتر پرسیدم گفت هر دوساعت وایستا
من هر ۵مین تو دستشویی بودم 😂✋🏼
از دکتر بپرس ببین چی میگه
سه ماه دوم امن ترین تایم برای مسافرته.
من 26هفته رفتم تا مشهد با ماشین و برگشتم، چیزی نشد. بستگی به بدنتم دارهاا اگه تو ماشبن اذیت میشی کلا نرو. اگه با ماشین اوکیی که برو
منم میخوام برم نگرانم مشکل داشته باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.