دراربطه با تاپیبک قبل 😂🤷🏼‍♀️

تصویر
۱۸ پاسخ

فک میکنم دلیل دعوای زیاد من و شوهرم طرز حرف زده منه چون من مث تو نمی تونم حرف بزنم 🤣🤣🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

چه مردی که سکسش گذشته میخاد بره دیدن ننه ش به نظرم حواست بهش باشه این ده روز ده روز نیس

خیلی خوشم اومد که بااینکه عصبانی هستی وناراحت تونستی قشنگ صحبت کنی
من بودم میزدمش به خرابی🫡😂
آفرین

چ قشنگ باش حرف میزنی من بودم جرش میدادم خونه مامانشم نمی‌رفتم خونه هم راش نمی‌دادم .

حوصلتوووو بنازم 😂😂

افرین ب تو چه قشنگ جواب دادی من بودم پارش کرده بودم که

حالا اخریش گفته باهم باشیم یه پری بخوریم منظورش چی بوده🙂

یه پری بخوریم یعنی چی

حالا آخرش اول میرید اونجا یا میاد خونه؟

خوشبحالت چ سیاستدار🤣حالا من بود فش میدادم تا مرز طلاقم رفته بودیم🫤😂😂

چقدر تلاش کردی مودب باشی 😂😂

خوب گفتی

خب بره چه اشکال داره اونام پدرومادرشن ی عمر زحمتشو کشیدن ،زن و بچه همیشه هستن اما پدرومادرا دور از جون یهو خاموش میشن...من خودم همسرمو عادت دادم بعد 14 روز ک میاد خونه اول بره پیش پدرومادرش بعد بیاد خونه

چقدر ملایم گفتی من خیلی بی اعصابم پس آفرین 😂

عاشق سیاستت شدم😅😂

آفرین به طرز حرف زدنت،خوشم اومد

سلام خوبی عزیزم
ممنون میشم برام انجامش بدی
با این کار کوچیک دل منو شاد میکنی❤️🙂🙏🏻

تصویر

حالا هم بچو بیا پیش هم باشیم
تا شب
شب میریم شام مبمونیم
فردا هم کل روزو با همیم با گل پسری

سوال های مرتبط

مامان قندخونه🩷 مامان قندخونه🩷 ۱۷ ماهگی
مامان قندخونه🩷 مامان قندخونه🩷 ۱۷ ماهگی
مامان قندخونه🩷 مامان قندخونه🩷 ۱۷ ماهگی