۸ پاسخ

قدش کمه وزنش خوبه

وزنش هم موقع تولد سه و پنجاه بود تو ۵۱روزگیش ۴و۳۰۰بود گفتن کمه مولتی ویتامین دادن

ماشالا عالیه

شیرخشک میدی عزیزم؟

کیتامین آد میدی بهش؟

اره خوبه

عالیه ماشاالله

عالیع

سوال های مرتبط