۱۱ پاسخ

من اگه بودم خودم میخوردم🤣

اگه دهن زد که تا یک ساعت میشه نگه داشت شیرو اگه نزد تا ۲ساعت

تا یک ساعت میشه نگه داشت عزیزم

عزیزم از اول شیر خودتو می‌دادی

تا یک ساعت نگه میدارم

اگه هوا خنک بود شاید تا ۲ ساعتم میموند میدادم میخورد ولی الان ک گرمه اصلا
فقط میریزم دور

یبار شیرخشک درست کن بزار یک ساعت بمونه
بوش کنی میبینی چه بوی بدی گرفته و خراب شده

تا زیر ی سال بود از ی ساعت ک میگذشت دگ نمیدادم الان خودش بیدار شه شیشه ش تهش چیزی مونده باشه برمیداره میخوره🫠🤣

تا نیم‌ساعت نهایت زیر کولر

بااااااااااااااید بریزی بیرون عزیزم

میریزم بیرون.

سوال های مرتبط