بعد دوتا بچه فهمیدم هر چی بخوری بچه نفخ داره قبلی تا هشت ماه گرفتار نفخ و کولیک بودم
عرق نعنا به هیچ عنوان نخور اگه شیر خودتونو میدین کم مکنه شیرو بجاش عرق رازیانه
من حبوبات نمیخورم گاهی مث آبگوشت باشه تو غذا میریزم ولی نمیخورم من لبنیات نخوردم سردیجات بخورم روش گرمی میخورم جبران بشه امروز دکتر تغذیه رفتم برای شیر زیاد بشه گف طالبی عالیه هندوانه ام عالیه گف خودشو نخورم چون نفخ داره آبشو بگیرم بخورم شیر بخورم با خرما آب جوشیده ولرم زیاد بخورم چایی زیاد نخورم حوله رو خیس و گرم کنم بزارم روسینم گف ازبین حبوبات و نخود و نخورم ولی عدس ومیتونم بخورم نفخ کمترینه از همشون
من بعد ناهار یا شام قاشق کوچیک عرق نعنا میخورم...بچه هم شربت داره برای نفخ بهش میدم...میوه و حبوبات و ادویه تند و نوشابه اصلا نمیخورم ...
همش گرمیانه میخورم
اما بازم به هر حال بچست دیگه نفخشو داره...اما رعایت این موارد تاثیر داره یکم
هممممه چی بخور اگر بچه ات مشکل خاصی نداره
من هر چی میخورم این بچه نفخ داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.