۳ پاسخ

من چیزای نفاخ بخورم بعدش بچه‌م داروی کولیکشو میدم
الان دیگه بدنش عادت کرده ، خودش باد میکنه میده بیرون
سردی هم با مصلحش بخور دیگه
مثلا ماست و با پونه بخور
مرغو با دارچین و سیر بپز

من همه چی میخورم

همه چی بخور تا بره اگه نخوری ۴.۵ماهش بشه اذیت میشه یه پروسست دیگه یه ذره اذیت میشه تمام

سوال های مرتبط