مامانای عزیز سونو واسه جنین بده

۷ پاسخ

من هر ماه واسه سونو میرم مامانم میگه مضره نرو به نظرتون درسته

زیادش خوب نیست

وااا

من از دکترم پرسید گفت هیچ مشکلی، نداره من دو هفته ای یبار سونو باید بشم

من از دکتر پرسیدم گفت نه

نه بد نیس

میگن زیادش زردی میاره..

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان زهرا خانم مامان زهرا خانم روزهای ابتدایی تولد