پسر من تب نکرد اما تا چهار روز دائم گرریه میکرد
پسر اولم واکسن چهارماهگیش خیلی تب کرد
تب نکرد ولی خیلیییی گربه کرد
راحت بود برای ما .
خیلی راحت من حتی پاراکید ام فقط دوبار دادم
خیلی راحت
افتضاااح دختر منک خیلی اذیت شد و گریه کرد
خود واکسن راحته ولی چهارماهگی بدترین دوره بود برا من ک از اعتصاب شیر بگیر تا مشکل گوارشی و یبوست و بهونه گرفتن سر لثه سفت کردن و و و...
بی قراری کمتر از دو ماهگی بود ولی ۲۴ ساعت میل به شیر نداشت
برای بعضی ها میگن خیلی راحت ، ولی برای ما بسیاااااااااررررررر سختتتتتت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.