واکسن چهارماهگی چطور بوذ

۹ پاسخ

پسر من تب نکرد اما تا چهار روز دائم گرریه میکرد
پسر اولم واکسن چهارماهگیش خیلی تب کرد

تب نکرد ولی خیلیییی گربه کرد

راحت بود برای ما .

خیلی راحت من حتی پاراکید ام فقط دوبار دادم

خیلی راحت

افتضاااح دختر منک خیلی اذیت شد و گریه کرد

خود واکسن راحته ولی چهارماهگی بدترین دوره بود برا من ک از اعتصاب شیر بگیر تا مشکل گوارشی و یبوست و بهونه گرفتن سر لثه سفت کردن و و و...

بی قراری کمتر از دو ماهگی بود ولی ۲۴ ساعت میل به شیر نداشت

برای بعضی ها میگن خیلی راحت ، ولی برای ما بسیاااااااااررررررر سختتتتتت

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۶ ماهگی