واکسن دوماهگی پسرم زده شد😍

۱۴۰۵/۳/۲

تصویر
۵ پاسخ

ما هم امروز زدیم 🥹😍 ان‌شالله سبک بگذره براشووون

انشالله براش سبک باشه😍

سلام عزیزم در چه وضعی چطوره نی نی کوچولوت تب نداره که کمپرس میزاری ؟چند ساعت یه بار کمپرس سرد میزاری چند ساعت یه بار پاراکید میدی

ایجون انشاالله راحت بگذره

انشاالله سبک باشه براش

سوال های مرتبط

مامان رایان کوچولو مامان رایان کوچولو ۷ ماهگی
مامان مهرآمین 🩵 مامان مهرآمین 🩵 ۵ ماهگی