۹ پاسخ

اراد سه ساعت بی وقفه گریه کرد نفسش قطع میشد بعد جیش اول درست شد هر ۴ساعت دو برابر وزنش قطره پاراکید بده

میشه بگی با چه روشی ختنه کردین؟

منم می‌خوام 20 ام ببرم تجربت و به منم بگو بعدش ایشالله زود تر خوب بشه

آستامیفون بده

استا دادم.یکسره گریه میکنه‌.شیرمم سیرش نمیکنه اصلا

پماد بیحسی ک داده مرتب بزن براش هر دوساعت و استا بده

منم هنوز ختنه نکردم چقدر خوب ک زود کردین
فقط باید استامینوفن بدی سر موقع ک بیشتر بخوابه

منم پسرم بعد ختنه زیاد گریه کرد دیگه با ماشین دورش زدیم تا خوابش برد دیگه بیدار شد آروم شد

فداتشم چرا انقدر گزاشتی بزرگ بشه🥲🥲🥲🥲استامینوفن بده

سوال های مرتبط