مامیا از چندماهگی بچه داخل کالاسکه میمونه؟

۴ پاسخ

فکنم از همون اول البته کفیش رو بخوابونید
من هنوز فرصت نشده استفاده کنم ببینم راحته یا ن جای پیاده نبردمش

از اولش

از همون اول گذاشتم کالسکه

من چهل بچه ام نشده بود گذاشتم کالاسکه

سوال های مرتبط

مامان فسقلیا👼🏻👧🏻 مامان فسقلیا👼🏻👧🏻 ۳ ماهگی
مامان مامان یاراخانوم مامان مامان یاراخانوم ۸ ماهگی