علائم نداره عزیزم.
باید سونوگرافی واژینال بدی بگی سرویکس واژینالت رو بگن.
اگه کمتر از ۳۰ باشه سرکلاژ میکنن.
من لکه بینی داشتم
هیچی علائم نداشتم عادی عادی
فکر میکنم از علائم کم بودن طول سیروکس کمر درد دل درد و درد و تیر کشیدن خیلی زیاد واژن باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.