خانما علائم سرویکس پایین چیه؟؟ اونایی که سرکلاژ کردید علائمتون چی بود؟؟

۴ پاسخ

علائم نداره عزیزم.
باید سونو‌گرافی واژینال بدی بگی سرویکس واژینالت رو بگن.
اگه کمتر از ۳۰ باشه سرکلاژ میکنن.

من لکه بینی داشتم

هیچی علائم نداشتم عادی عادی

فکر میکنم از علائم کم بودن طول سیروکس کمر درد دل درد و درد و تیر کشیدن خیلی زیاد واژن باشه

سوال های مرتبط

مامان هانا مامان هانا هفته هجدهم بارداری
مامان یزدان مامان یزدان ۶ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۶ ماهگی
مامان کوچولو بچه🤰🏼 مامان کوچولو بچه🤰🏼 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان کوهیار🤎 مامان کوهیار🤎 ۸ ماهگی
مامان نبات مامان نبات ۷ ماهگی
مامان حامی مامان حامی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان گلی مامان گلی هفته بیست‌وچهارم بارداری