۴ پاسخ

اگه سرناخوردی حتما استامینوفن بخور که خدایی نکرده تب نکنی.خیری برای جنین بده

اخ منم گلو درد دارم

مایعات زیاد بخور و تحمل کاری نمیشه کرد

شربت دیفن هیدرامین را غرغره کن ولی شربتو نخور ۶ساعت یه بار غرغره کن خوب میشی

سوال های مرتبط

مامان نوردیدم مامان نوردیدم هفته سیزدهم بارداری