۱۲ پاسخ

من والا موز گاهی دو سه تا میگیرم اونم فقط برای پسرم خودمون نمیخوریم. کی به فکر ملته از اول نبودن الانم نیستن وگرنه این وضع درست نمیشد

اصفهانم کیلویی ۲۱۸
چ خبرره ۵۰۰

اینجا کیلو ۳۰۰ هسش تازه خارجی خوبا.
آبادانم

اووو موز داخلش طلاهم باشه انقد نمیشه انداخته بهت

عزیزم گرون داده دیگه از اونجا نخر نهایت ۳۰۰ هست موز خوب

ما فقط مغزمون به لایه های شرمندگی جلو بچه هامون بازه نه چیز دیگه 🤣🤣🤣🤣...حالا من که یکی دارم چند سال شرمنده شدم جلوش ربطی به جنگ هم نداره
اونی که دو سه تا داره دیگه چی بگه

ما چن سال نمیخریم دیگه یکی میخرم برا بچم😅😅

والا من دیگه برای خودمون نمیخرم هر سری برم میوه فروشی یکی دو تا برای دخترم میخرم

همه چی گرون شده خواهر موز من چند ماهه نخریدم 🫣

میترسی مریض بشی موز بخور تو سرم

ما ک خیلی وقت نخوردیم

کشورت تو محاصره هست متوجه هستی دیگ اره؟
بخدا ب فکر هستن واگرنه مثل خاوری مال و منال رو برمی‌داشتن میرفتن آمریکا هم از ذهنشون استفاده میکردن هم از پولی ک بردن ....
فقط دارین ب لایه بیرونی نگاه میکنین و فقط مغزتون رو ب لایه های دیگ بستین و ظاهر رو میبینین

سوال های مرتبط

مامان زندگیم مامان زندگیم ۵ سالگی
مامان آرین مامان آرین ۵ سالگی
مامان الینا مامان الینا ۵ سالگی