۲ پاسخ

منم گم کردم اول برو روزنامه بزن ک اگه چیزی شد بگی ک من روزنامه زدم(اینو ثبت احوال گفت بهم)بعدشم درخواست میدی من بعد ۴ سال اومو

اگه نگی چ فایده
بگو بهتره واستعلام بده .......

سوال های مرتبط

مامان آرین مامان آرین ۵ سالگی
مامان زندگیم مامان زندگیم ۵ سالگی