۵ پاسخ

واقعا حیف پول ادم بخواد میلیون میلیون بده بره تو اینستا که جز حال خرابی نداره🤌🏻

حیفه پول نیست چی داره اخه

شوهر من می فروشه گیگی 300

گیگی ۲۰۰ خریدم خیلی خوب بود منتها من چندتاچیز سیو کرده بودم رفتم بردارمشون وگرنه نمی ارزه بدی بری بقیه رو ببینی😂

من ۳۹۹ تومن اره جوابه

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا❤️ مامان معجزه خدا❤️ ۱۳ ماهگی
مامان فلفل🌶️ مامان فلفل🌶️ ۶ ماهگی