۲ پاسخ

دکتر ب من گفت یکم شیب دار بگیرش هم بخاطر رفلاکس هم اینکه نپره گلوش

قبل دادن کمی بدوش و در حین دادن با دستت جلو شو بگیر که کم بره پسر منم شیر خوردنی خیلی میپره تو گلوش

سوال های مرتبط

مامان 🩵محمدمهدیار🩵 مامان 🩵محمدمهدیار🩵 ۵ ماهگی
مامان دِلآنا مامان دِلآنا ۸ ماهگی