ازمایش. قند همون گلوکز یه باره دیگه درسته؟!من دو هفته پیش دادم

۳ پاسخ

اره یکباره ولی قندت بالا باشه تو هفته ۳۰ دوباره دکتر کنترول میکنه

اره عزیزم یباره منم ۲۴ هفته دادم

عزیزم هزینه آزمایشتون چقدر شد؟

سوال های مرتبط

مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسته پسر🐣🩵🐳 مامان پسته پسر🐣🩵🐳 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هامین 🧸 مامان هامین 🧸 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان زهرا مامان زهرا روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی 🥹❤️ مامان فسقلی 🥹❤️ هفته سی‌وششم بارداری