بستگی داره دکتر چند مرحله ای بنویسه، دو مرحله ، سه مرحله و چهار مرحله داریم
من دکترم دو مرحله ای نوشته بود
دو تا نمونه هست
یکیش دو مرحله ای با صبحانه
یکیش هم همون قند با پودر گلوکز که توی سه مرحله هست
بستگی داره دکتر کدومو براتون بنویسه
برامن ۳
یعنی شب باید برنج نخوریم؟🥴🥴من نخورم تا صبح نمیتونم بخوابم حتما باید برنج بخورم 🙊
سه بار خون ادرار،یه شربتم هست بهمون میدن واسه قند هستش اینم هست،ناشتا باید باشی از دوازده به بعد چیزی نخوری شبشم برنج و سیب زمینی و اینا نخورده باشی
ازمن یبار قبل شربت خون گرفتن دوبار بعدش
بستگی داره دکترت چندمرحله ای نوشته .۳ الی ۴ باره .
سوال منمهس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.