اره عزیزم
دختری
پ شکر خدا
دقیقا منم اونقدر ترشی ولیمو نارنج وترشبجات میخوردم هنوز برام ترش نبودن الان افتادم تو شیرینیجات
من گفتم پودرش بد باشه نمیخورم میزیزمش میگم خوردم نهایتش
إ آزمایش دادی خداروشکر من هنوز ندادم بس دارم زولبیابامیه میخورم قندم میدونم بالاست
سلام گروه داریم تو روبیکا میاید
من ۳بار دادم
شربت هم ۲بارخوردم
یکباره ولی ۳ مرحله تو ۳ساعت تو یه روز
حالا سریع ترس نگیرتت انشاا..که بالا نیست مال شما البته آزمایش قند ساده این پودر شیرین فقط ۱باره
اره یکباره
سلام اگر قند بالا باشه نیاز به تکرار داره بعد یه دوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.