بچه ها ازمایش قند ۱ باره دیگ؟؟

۱۲ پاسخ

اره عزیزم

دختری

پ شکر خدا

دقیقا منم اونقدر ترشی ولیمو نارنج وترشبجات می‌خوردم هنوز برام ترش نبودن الان افتادم تو شیرینیجات

من گفتم پودرش بد باشه نمی‌خورم میزیزمش میگم خوردم نهایتش

إ آزمایش دادی خداروشکر من هنوز ندادم بس دارم زولبیابامیه می‌خورم قندم میدونم بالاست

سلام گروه داریم تو روبیکا میاید

من ۳بار دادم
شربت هم ۲بارخوردم

یکباره ولی ۳ مرحله تو ۳ساعت تو یه روز

حالا سریع ترس نگیرتت انشاا‌..که بالا نیست مال شما البته آزمایش قند ساده این پودر شیرین فقط ۱باره

اره یکباره

سلام اگر قند بالا باشه نیاز به تکرار داره بعد یه دوره

سوال های مرتبط

مامان زهرا مامان زهرا روزهای ابتدایی تولد
مامان ریزه میزه مامان ریزه میزه ۶ ماهگی
مامان آنا❤️ اِلا❤️ مامان آنا❤️ اِلا❤️ ۲ ماهگی
مامان مامان دوقلوها😍 مامان مامان دوقلوها😍 ۹ ماهگی
مامان نیلماه🌙💙 مامان نیلماه🌙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آریامهر مامان آریامهر هفته سی‌ام بارداری
مامان ماهی و سامی مامان ماهی و سامی هفته سی‌وششم بارداری
مامان بی اعصاب مامان بی اعصاب هفته سی‌ام بارداری