۱۱ پاسخ

من اصلا نکردم
طفلکا توی شکم جاندارن دنباهم میان قنداق بشن

من قنداق نکردم اصلا چون به شدت رو دست و پاش حساسه گریه کیکنه حتی پتو‌میندازم

نه من اصلا نکردم و نمیکنم

بعد از ۵۰ روز دارم قنداق میکنم چون هیچ جوره نمیخوابید فقط توی قنداق میخوابه

نه نمیکنم نموند تو قنداق

من تا الان اصلا قنداق نکردم

ن من نمیکنم

مجبوری مگه خود بچه هم کلافه تره

من یه پتو نازک دورش میبندم با بند قنداق دستاش و پاهاش میبندم شبا

من هنوز قنداق می‌کنم

ما اصلا قنداق نمیکنیم
مگر یه پارچه نخی خنک اروم میپیچیم دور پاش که توی خواب نپره

سوال های مرتبط