من اصلا نکردم
طفلکا توی شکم جاندارن دنباهم میان قنداق بشن
من قنداق نکردم اصلا چون به شدت رو دست و پاش حساسه گریه کیکنه حتی پتومیندازم
نه من اصلا نکردم و نمیکنم
بعد از ۵۰ روز دارم قنداق میکنم چون هیچ جوره نمیخوابید فقط توی قنداق میخوابه
نه نمیکنم نموند تو قنداق
من تا الان اصلا قنداق نکردم
ن من نمیکنم
مجبوری مگه خود بچه هم کلافه تره
من یه پتو نازک دورش میبندم با بند قنداق دستاش و پاهاش میبندم شبا
من هنوز قنداق میکنم
ما اصلا قنداق نمیکنیم
مگر یه پارچه نخی خنک اروم میپیچیم دور پاش که توی خواب نپره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.