۲ پاسخ

بچه هایی ک رفلاکسی ان اصولا پزشک غذارو زودتر شروع میکنن و وعده هاشو بیشتر
بچم ماه پیش ۴ وعده دکترش گفته بود بدم
صبح فرنی برنج
ظهر سوپ
عصر حریره بادام
میان وعده آب سیب یا پوره سیب
شب سوپ
سوپ ( برنج سیب زمینی هویج گوشت یا مرغ بعد ۲ ۳ هفته ،هفته به هفته اینارو اضافه کردم :رشته فرنگی جعفری گشنیز )
پایان ۶ ماه دال عدس و ماش و زرده تخم مرغ شروع میشه
زرده تخم مرغم از یک چهارم شروع میکنی تا به نصف
هر ۱ روز در میون
پایان ۷ ماه هر روز

پسر منم ریفلاکس شدید داشت از ۴تا ۶ماه سوپ و حریره بادوم و فرنی میدادم فقط ولی الان یک ماهی هست که خیلی چیزا بهش میدم.. یعنی دکتر گفت باید بدی حلیم. ابگوشت. سیبزمینی. زرده تخم مرغ. سیب. گلابی. مرغ. گوشت
پوره کن با کره واسه وزن گیریش خوبه
دکتر به من گفت ۳وعده حتما بده

سوال های مرتبط