من اب جوشیده ی سرد جدا دارم
میکس میریزم تا به دمای خوب برسه درجا شیر خشک اضافه میکنم
اگه آب سرد باشه بچه دل درد میشه اگه داغ باشه هم ویتامینای شیر از بین میره و هم امکان داره داخل اب داغ شیر زودتر فاسد بشه همون حالت ترشیده شدن
اب ولرم داخل یه فلاسک درست کن راحت هرموقع خواستی استفاده کن
آب جوشیده که ولرم باشه الانم رو به تابستونیم داغ نده
شیر خشک وقتی با اب قاطی میشه فقط یک ربع وقت هست ک خورده بشه
بیشتر از اون سم میشه
روخود شیرخشکاهمنوشته دمای اب حدودا ۴۰درجه پس یعنی نباید با اب داغ درستکرد
آب ولرم دیگه که نخاد بمونی سرد بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.