ماما بهداشت گفتواز وقتی میفهمی بارداری تااخر ماه میشه دندون درست کرد کشید ولی برو متخصصت نامه بده انجام بدن .
ن عزیزم باید با دکترت مشورت کنی ولی نمیشه چون سوزن بی حسی میزنن تو لثت ضرر داره
سه ماهه اول ریسک داره چون ارگان های حیاتی نینی داره تشکیل میشه
به دکتر دندون پزشکی بگو دو نوع بیحسی داریم که یکیشو برا زن باردار استفاده نمیکنن
بهتر به پزشکت بگی بارداری ،مثل اینکه یع جور امپول بی حسی دیگه هست که بی خطره، من از هوش مصنوعی پرسیدم گفت عفونت و چرک و درد وحشتناک دندان خراب بیشتر برای مادر و کودک ضرر داره تا درست کردنش،اما بازم از دکترت بپرس
نه چیزی نمیشه چون خیلی ها ماه اول حتی داروهایی خوردن ک ممنوع هست و نمیدونستن
نمیشه عزیزم
الان که بارداری نمیشه
سلام تو روبیکاکانال سیسمونی و لباس بچه دارم خاستی سر بزن با قیمت های پایین@avinashap11
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.