اگه قرص تیرویید رو بعد صبحانه بخورم اشکال داره ؟

۵ پاسخ

سلام حتما ناشتا

بله ناشتا باید باشه

اره تاثیر نداره

بله اشکال داره باید قبل صبحونه به صورت ناشتا خورده بشه و حداقل بعد قرص تا نیم ساعت چیزی نخورد .

باید چندساعت بگذره .اما ترجیحا ناشتا باید خورده شود

سوال های مرتبط