پا مرغ و قلم گاو و گوشت گوسفند تو شیشه برای گوشتگیری زخمت خیلی خوبه
گوشت گوسفندی با روغن حیوانی درست بشه ابکی شورآو بلوچستانی، پیازتقت بدین گوشت بریزین فلفل سیاه زردچوبه نمک اضافه کنید بعدخوب تفت بدین بعدش اب کنید نرم بشه موقع اندازه یه استکان اب مونده بود خاموش کنید بعد نون نکنیدتو خورشتش همینجوری بخورین شیرم زیادمیکنه هم شکم نرم میکنه برا بعدزایمان تا دهروز همین میخوریم
واسه گوشت گیری وبخیه ها بهترازگوشت های سالم تغذیه کنی.برای نگرفتن یبوست هم سوپ رقیق بخور ولی یادت باشا جو نفاخه اگه بچه شیرمیدی حواست باشه
سوپ جو خیلی خوبه هم شیر و زیاد میکنه هم ابکی هست نمیزاره یبوست بگیری من تا دو سه روز میخوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.