۵ پاسخ

پسر من تا قبل واكسن دو ماهگي نه گريه ميكرد نه اذيت. خواب و شير و همه چيش سر جا بود. دو روزه واكسن زدم نه خواب داره نه شير و مدام هم گريه ميكنه و همش ميخواد بغل باشه

بستگی داره. بچه ی من دو روزش بود. بی قرار بود گریه می کرد.
الان هم هر وقت اذیت باشه نمی خوابه.

گریه ک از لحظه تولد گریه میکنن
منظورت اشک ریختنه؟

دو روز شروع شده

یک ماه به بعد

سوال های مرتبط

مامان ماهلین 🌙✨ مامان ماهلین 🌙✨ ۱۱ ماهگی
مامان معجزه خدا ❤️ مامان معجزه خدا ❤️ ۱۲ ماهگی
مامان فاطمه، محمد مامان فاطمه، محمد ۳ سالگی
مامان گل پسر👼🩵 مامان گل پسر👼🩵 ۱۲ ماهگی
مامان هدیه حضرت زهرا❤ مامان هدیه حضرت زهرا❤ ۱۵ ماهگی
مامان محمد اسحاق مامان محمد اسحاق ۲ ماهگی