پسر من تا قبل واكسن دو ماهگي نه گريه ميكرد نه اذيت. خواب و شير و همه چيش سر جا بود. دو روزه واكسن زدم نه خواب داره نه شير و مدام هم گريه ميكنه و همش ميخواد بغل باشه
بستگی داره. بچه ی من دو روزش بود. بی قرار بود گریه می کرد.
الان هم هر وقت اذیت باشه نمی خوابه.
گریه ک از لحظه تولد گریه میکنن
منظورت اشک ریختنه؟
دو روز شروع شده
یک ماه به بعد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.