۳ پاسخ

من بستم واقعا خیلی خوب بود هنوزم دارم میبندم پرستار بهم کفت شکمت ببند ک‌جمع بشه شکمم خیلی اویزونن وبدشده بود از روز سومم بستم سزارین بودم شکمم خیلی جمع شد

من استفاده کردم خیلی خوبه من سزارین بودم جا بخیه هامم نمیزاشت فشار بیاره

من اصلا هیچی نبستم شکمم خودش خوابیذ

سوال های مرتبط