۱۸ پاسخ

این چه عکسیه گذاشتی منی که دلم خواست چه گلی به سرم بگیرم حالا 🥹🥹😭

منم هیچی بحز میوه نمیتونم بخورم ولی نه در این حد ، نهایتا روزی یدونه موز و سیب و ۲ قاچ هندونه یا شاه پسند ، سر بارداری قبلیمم اینجوری بودم دکتر میگفت میوه ی زیادیم خوب نیست

منم میوه خیلی میخورم مخصوصا خیار😂

خیلیم خوبه من اصلا گوشت و برنج مرغ این جور چیزا نمیتونم بخورم حالم بد میشه
ولی میوه اینقدر دوست دارم و مرتبم میخورم

قند داره عزیزم و آب دور جنین رو زیاد میکنه

قند میوه ها خیلی زیاده ، من قبل از بارداری آزمایش دادم گفت قندت لبه مرزه ، به سختی رعایت کردم ولی بازم دوباره میوه زیاد میخورم ، می‌خوام برم آزمایش گلوگز بدم خدا کنه فقط دوباره قندم بالا نرفته باشه 🤦

منم آلو خیلی میخورم

بله عوارضش اینه که قندش بالاس، هندونه زیادیش باعث میشه سموم بدن مادر خارج بشه و ممکنه توسط جنین جذب بشه این سموم

نه خوبه مواظب قندت باش فقط میوه قندش بالاست

یکم باید رعایت کنی بخصوص میوه های شیرین چون روی قندت تاثیر داره

باید‌مراقب قند باشی فقط

خوب ماشالله هرچی زیادیشم خوب نیست دیگه.سردیت میشه

منم الوچه زیاد میخوردم باعث شد هفته های بعد دچار درد و سوزش معده بشم

نه ببین میوه های تابستون هرچی بخوری خوبهگ
ولی مثلا گوجه سبز اینا چون یکم طبعشون سرده کم کم بخور مثلا روزی یه پیاله

اگه قندتون بالا نیست که میوه عالیه البته بعضی از میوه ها قندو بالا میبرن فقط

هیچی وزن خودتو بچه عالی میشه🤣☺️☺️☺️☺️

خیلیم خوبه حالا من متاسفانه اصلا میوه نمیخورم

دقیقا مثل من😂

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🥹 مامان معجزه خدا🥹 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌وسوم بارداری