سایت سیسمونی صدف معتبره؟
اگه عید شش ماهشه بازم تو بهار هوا سرده نمیشه تنش کنی… پس ۹-۱۲ بگیر تابستون بپوشه
فقط تا چهار پنج ماه بخر… بزار بچه بدنیا بیاد بعد ببین چی به جثه اش و رنگ پوستش میخوره
من باشم نه تا ۱۲ میگیرم که برای خرداد و تابستون بپوشه
۹ تا ۱۲ بگیر
خلاصه چندتا کتاب درباره دوران بارداری رو تو کانال بله قرار دادم🌱
اگر توام به دنبال آگاهی هستی یا فرصت مطالعه و یا هزینه خرید کتاب رو نداری، جات اینجا خالیه✨️
بیا طوری این ۹ ماه بارداری رو سپری کنیم، که بعدا خبری از "ایکاش" نباشه ✌️
آیدی کانال: 👇
@elaheghorbanpoor
این لباس مناسب تابستون ببین تابستون چند وقتش میشه متناسب با اون بخر
از کدوم سایته ؟
۹ تا ۱۲ بهتره تو تنش قشنگ وایمیسته . بزرگتر شده نیازی نیست کامل سرتاپاشو بپوشونی و اینکه میخوره به گرمای تابستون خیالت راحته
منک خوشم بیاد میگیرم بچم بالاخره ب اون ماه میرسه ک سایزش شه
آراد عید میشه ۶ ماهه ،برای بهارش بگیرم بهتره یا تابستونش؟؟؟
۹ تا ۱۲ ماه فک کنم بهتره که بزرگتر شده
عزیزم حساب کن ببین ۶ تا ۹ ماهگیش تو چ فصلیه اینجوری راحت تر میتونی تصمیم بگیری♥️
چقد خوشگله سایتش هم میگی
سلام از چه سایتی هست این لباس
ببین پسرت چه ماهی بدنیا میاد ؟؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.