۱۵ پاسخ

سایت سیسمونی صدف معتبره؟

اگه عید شش ماهشه بازم تو بهار هوا سرده نمیشه تنش کنی… پس ۹-۱۲ بگیر تابستون بپوشه

فقط تا چهار پنج ماه بخر… بزار بچه بدنیا بیاد بعد ببین چی به جثه اش و رنگ پوستش میخوره

من باشم نه تا ۱۲ میگیرم که برای خرداد و تابستون بپوشه

۹ تا ۱۲ بگیر

خلاصه چندتا کتاب درباره دوران بارداری رو تو کانال بله قرار دادم🌱
اگر توام به دنبال آگاهی هستی یا فرصت مطالعه و یا هزینه خرید کتاب رو نداری، جات اینجا خالیه✨️
بیا طوری این ۹ ماه بارداری رو سپری کنیم، که بعدا خبری از "ای‌کاش‌" نباشه ✌️

آیدی کانال: 👇
@elaheghorbanpoor

این لباس مناسب تابستون ببین تابستون چند وقتش میشه متناسب با اون بخر

از کدوم سایته ؟

۹ تا ۱۲ بهتره تو تنش قشنگ وایمیسته . بزرگتر شده نیازی نیست کامل سرتاپاشو بپوشونی و اینکه میخوره به گرمای تابستون خیالت راحته

منک خوشم بیاد میگیرم بچم بالاخره ب اون ماه میرسه ک سایزش شه

آراد عید میشه ۶ ماهه ،برای بهارش بگیرم بهتره یا تابستونش؟؟؟

۹ تا ۱۲ ماه فک کنم بهتره که بزرگتر شده

عزیزم حساب کن ببین ۶ تا ۹ ماهگیش تو چ فصلیه اینجوری راحت تر میتونی تصمیم بگیری♥️

چقد خوشگله سایتش هم میگی

سلام از چه سایتی هست این لباس

ببین پسرت چه ماهی بدنیا میاد ؟؟؟؟

سوال های مرتبط