من اگه خیلی گرسنه بشم ک کم پیش میاد یا کمی پفیلادرست میکنم یا ذرت پخته شده یه پیاله میخورم ..ماست کم چرب و خیار یه پیاله میخورم..ازاین چیزا ک کمی ته دلموبگیره
پفیلا خونگی درست کن
من یه لیوان شیر میخورم (البته شیر قهوه میخورم ولی چون برای بقیه باعث میشه شب بیخواب بشن به کسی توصیه نمیکنم، منو بیخواب نمیکنه) با چندتا دونه مغز
گاهی کاپوچینو بدون قند میخورم
گاهی ماست یونانی (کاله ماست ایسلندی با طعم انار داره پروتیینشم خوبه خوشمزه هم هست اونم بد نیست)
اگر خیلی گرسنه میشی میتونی یه تخم مرغ آبپز بخوری با شیر
پروتئین خوبی داره.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.