۱۵ پاسخ

دیگ نرو😂😂😂چون همشون همینن

جمله برای دوسال ب بعده

دخترمن هیچی نمیگه😐

واااا ۱۰ کلمه که خیلیییییی خوبه عالیه
من یبار پسرم خیلی کوچیک بود مادر شوهرم گفت چرا لاغره ولی نوه خواهرم تپله منم بهش گفتم بچه با بچه فرق داره به شوهرمم گفتم به مادرت بگو پسر منو با کسی مقایسه نکنه وگرنه بار بعدی محترمانه میرینم بهش
همسرمم بهش گفت و دیگه تکرار نشد

خودتو بزن به خونسردی
هروقت چیزی گفتن لبخند ملیح بزن بگو همه ی بچه ها فرق دارن مگه پنج انگشت یکیه؟؟؟ من دکتر لازم نمیببنم ببرم.
بیشتر هم اونجا نرو
حرف اضافه هم زدن خودتو بزن به نشنیدن یا مثلا برو سراغ بچت یا بحثو عوض کن مثلا دیدی حرفی زدن به بچت برگرد رو به شوهرت بگو متوجه شدی چراغ راهرو ادا میده؟؟؟ مثلا بگو امروز اون دوستم زنگ زده بود اونو میگف شنیدی؟؟؟
اونجوری بیخیال نشون بدی خودتو مادرشوهرت هم حد خودشو میدونه حرف نمیزنه دیگه

یا جواب بده یا نرو

دختر من ۲۰ ماه تمامه جمله نمیگه ولی کلمات میگه هرچی بگبم رو
غذام من میزارم دهنش
اهمیت نده اصلا ی باشه بگو تمام

به شوهرت بگو جوابشونو بده منم وقتی شوهرم جوابشونو میده دیگه جرات نمیکنن بمن حرف بزنن

بگو تو خیلی حرف می زنی روس اعصاب مایی الان خوبه؟؟؟؟؟؟

واقعا از بچه اینقدی توقع دارن خودش غذا بخوره و مثل بلبل حرف بزنه💩تو مغزشون

وااااا دختر منم همینه

بگو بردمش دکتر اگه گفتن چی گفت بگو دکتر گفت ک به اطرافیانم بگم ک دهنشونو ببندن تا بچه بتونه به وقتش صحبت کنه

چه توقعی دارن از بچه یکساله پنج ماهه
خدایا به دل نگیری کارای ما انسان ها رو

گلم یه راهکار میگم که صددر صد کمکت میکنه و به نفع بچتم هست




نرو خونشون🤣😂

بزن تو پرش

سوال های مرتبط