۲۰ پاسخ

بهداشت چرت گفته

من نهالو برده بودم بهداشت ۸۶۰۰ بود گفت وای کمه فلان دکترش بردم گفت نه برای دختر این وزن خوبه معمولیه مشکلی نیس بهداشت فقط میترسونه

پسر من یک سالگی ۹بود به بهداشت گفتم کمه ؟گفتم نه عالیه 🤣🤣🤣

دختر من یکسالگی این وزنو دارن گفتن طبیعیه چرت پرت گفتن بهت

عشقم قیتگی به وزن تولد داره پسرم من دو هشتصد بود یک‌سالگی ۸۷۰۰ گفت رو نموداره وقتی هم دندون درمیارند یک دوره وزن هم کم میکنند

بهداشتم همش زر زر میکنه
پسرمن بالای ده ونیمه همش غرمیزنه ک اضافه وزن داره باید وزنش کم شه

دختر من الان ۸۶۰۰ خوبع وزنش

ممکنه نسبت به قدش وزنش کم باشه
وگرنه این وزن مناسب بنظر میاد
ولی در کل بهداشت یکم استرس میده به آدم

پسرمن ۵سالشع ۱۲کلیوعه

چرت من یکسالگی بردم ۱۰کیلو بود گف عالیه

دوقلوهایی من امروز واکسن یکسالگی بردم قل بزرگه۸/۶۰۰
قل کوچیکه ۸/۲۰۰
بهداشت گفت خوبن طبیعین
وزن تولد۲ کیلو
۱/۸۰۰ بودن هرکدام

پسر من تو ۹ ماهگی ۱۰ و نیم بود بهداشت گفت اضافه وزن داره 😐😐 کلا انگار دیونه ان

عجب😐بهداشتی که میبریش خله حتما. وگرنه وزنش خوبه

داخل کارت واکسنش هم نگا میکنی؟؟
آخه ده ماهگی تا ۹ کیلو و صد دویس اوکس هس. ۱۱ کیلو برای یکسال و نیم هس

وزن تولدش چقدر بوده؟

دختر من 10ماهگی
7500بود

تا یک سالگی باید ۱۰ باشه

دخترم من الان ۹۷۰۰ هست اصلااا نگران نباش

دختر من ۹ ماهگی‌ ۸ کیلو بود بهداشت گفت عالیه بابا چرت میگن

آب قلم بده تو غذاش همیشه کره بزن چرب باشه غذاش میتونی سرلاکم بدی گندم و خرما خوبه

سوال های مرتبط

مامان کارن و کایلین مامان کارن و کایلین ۱ سالگی